Новини


20 травня 2011р завершився Третій Всеукраїнський конкурс студентських маркетингових планів. Його переможцями стали команди:

1. Алхімія маркетингу Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна Козулін Владислав, Мелешко Катерина, Рожко Тетяна, Харитонова Анжеліка
.2 Амплуа Національний університет харчових технологій Савенко Ірина, Стеценко Вікторія
3. СВ Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя Онисько Мар'яна, Редчук Ігор
Рейтинг письмових робіт та коментарі ексертів до деяких з них ви можете переглянути тут


21 травня 2010р. у конференц-залі МІМ-Київ відбувся фінал Другого Всеукраїнського конкурсу студентських маркетингових планів. Цього року боротьба була ще запеклішою, оскільки рівень підготовки студентів значно підвищився, а презентації команд були справді заохоплюючими!

Переможці визначалися складанням рейтингів, виставленими суддями (члени Експертної Комісії - фахівці з маркетингу бізнес-компаній) за письмові роботи та усні презентації. Відтак, переможцями у цьому році стали команди:

1 «X-tuning» Донецький державний університет управління Дида Світлана, Климчук Марина, Крупеніна Ольга, Михайлик Юлія, Сахарчук Кирило
2 «Ukrainian Sweethearts» Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Алєксєєв Дмитро, Бистрова Юлія
3 ИНЖЕК Харківський національний економічний університет Гусаченко Катерина, Ніколаєнко Олена, Романенко Катерина,
Згодом ви матимете можливість подивитися відео та фото з фіналу, а також познайомитися з кращими маркетинговими планами та презентаціями команд. А зараз всі охочі можуть ознайомитися із коментарями Експертів до робіт


Визначено 10 команд-фіналістів Другого Всеукраїнського конкурсу студентських марктеингових планів! Список цих команд, а також таблицю рейтингів всіх ынших учасників Ви можете побачити, відкривши цю таблицю


Білборди Всеукраїнського конкурсу студентських маркетингових планів з’явилися на вулицях Києва та Дніпропетровська. Цю послугу конкурсу надали як партнери польська рекламна компанія «САМ media» та українська «ПЕРЕХІД Аутдор», які розробили дизайн і провели безкоштовне розміщенн.

billboard1_web billboard2_web
   


seminar_webКонсорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні у партнерстві з Українською асоціацією прямого продажу провів 11-12 березня 2010 р. навчально-методичний семінар для викладачів «Створення навчального курсу «Прямий продаж». На семінарі представники провідних компаній індустрії презентували різноманітні аспекти прямого продажу як різновиду маркетингової стратегії, розповідали про сучасні тенденції розвитку індустрії прямого продажу як у світі, так і в Україні, про взаємодію його учасників - компаній і дистриб’юторів, дистриб’юторів і клієнтів, про види маркетингових планів компаній прямого продажу, їх переваги і недоліки, а також про організацію прямого продажу при багаторівневому маркетингу, про систему стимулювання та розвитку дистриб’юторів. Окрема увага відводилася обговоренню перспектив викладання курсу «Прямий продаж» - створенню навчальної програми до цього та підготовки відповідного підручника. У семінарі взяли участь 35 викладачів вищих навчальних закладів з Києва, Дніпропетровська, Донецька, Запоріжжя,Полтави,  Одеси, Харкова, Хмельницька, Сум, Бердянська, Кривого Рогу та інших міст.


expo_webІнноваційний навчально-методичний комплекс  для викладання курсу «Маркетинг» – підручник для студента, посібник для викладача, збірник тестів і Всеукраїнський конкурс студентських маркетингових планів – було презентовано Консорціумом із удосконалення менеджмент-освіти в України на 13-ій міжнародній виставці навчальних закладів «Сучасна освіта в Україні 2010». Консорціум отримав Диплом за високі творчі досягнення в інноваційному оновленні національної системи освіти від організаторів виставки – Міністерства освіти і науки України, Академії педагогічних наук України, виставкової фірми «КАРШЕ» та Київської торгово-промислової палати.
На фото: директор Консорціуму із удосконалення менеджмент-освіти в Україні Олександр Сидоренко презентує підручник «Маркетинг» заступнику міністра освіти і науки України М.В.Стрісі.


logoКонсорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні за підтримки Міністерства освіти і науки України оголосив другий Всеукраїнський конкурс студентських маркетингових планів.  Проведення конкурсу ставить за мету допомогти студентам  усвідомлено засвоювати процес маркетингу шляхом створення і презентації маркетингового плану, а також  озброїти їх власним портфоліо (маркетинговим планом) і сприяти набуттю практичних навичок у процесі вивчення маркетингу як дисципліни. Докладніше про конкурс


Наприкінці 2009 року вийшло подарункове видання унікальної адаптованої до українських реалій книги «Маркетинг» (4 вид). На першому міжнародному Marketing Congress 2009 українське видання цієї книги було назване в десятці кращих книг 2009 року поряд з книгами Ф.Котлера, Д.Траута, І.Манна.  Вона також номінована у Всеукраїнському рейтингу «Книжка року». Отож, професійне співтовариство маркетологів досить високо оцінило цю книгу! Відтак подарункове її видання із золотим тисненням стане чи не найкращим подарунком для кожного, хто зацікавлений у набутті маркетингових знань – зокрема, для тих, хто:
  • займається маркетингом і продажами у вашій компанії або в компаніях-партнерах чи клієнтах;
  • є незалежним підприємцем/консультантом у таких компаніях, як Amway, Avon, Inmarket, Oriflamme, приклади яких подано у цій книзі;
  • вивчає маркетинг (студентів спеціальностей «Економіка підприємства» і «Менеджмент організації»);
  • викладає маркетинг (існує унікальне методичне забезпечення для ефективного викладання за цією книгою — тексти лекцій і банк тестів, ілюстративний матеріал для презентацій);
  • бізнес-тренерів;
  • прагне до самонавчання й цікавиться маркетингом та продажами.
Це повнокольорове видання (648 стор.) великого формату, створене на основі світового бестселеру з маркетингу з прикладами українських компаній.

 Підручник "Маркетинг" став лауреатом конкурсу "Книга Донбасу - 2009"!

  Дипломом та памятними нагородами відчзначено авторський колектив книги

Підручник "Маркетинг"

Диплом "Книга Донбасу"


За результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи підручник для вищих навчальних закладів «Маркетинг» Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні» відповідає вимогам діючого санітарного законодавства України і може бути використаний у вищих навчальних закладах та  для реалізації населенню (висновок Державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я України № 05.03.02-04/33498 від 05.06.09). Об’єкт експертизи відповідає встановленим медичним критеріям безпеки і гігієнічним вимогам до друкованої продукції для дітей (Протокол експертизи № 1859 від 4 червня 2009 р.).

Висновок Санепідем експертизи Висновок Санепідем експертизи


poliansky_levkivsky_os

Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні (CEUME) презентував підручник "Маркетинг" під час міжнародної виставки "Освіта і кар"єра", що проходила 3-5 квітня 2009 р. в Українському домі.

Із новітнім підручником заступника міністра освіти і науки України П.Б.Полянського та заступника директора Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОН України К.М.Левківського знайомить директор CEUME Олександр Сидоренко.


group

Яким чином інноваційний підручник "Маркетинг" може стати в нагоді викладачам вищих навчальних закладів для покращення викладання базового курсу з маркетингу і яким чином мотивувати студентів до усвідомленого навчання і практичного застосування маркетингових концепцій? Ці питання також обговорювалися учасниками  Науково-практичної конференції «Викладання маркетингу: Чому і як навчати студентів для роботи в умовах невизначеного підприємницького середовища», яка була проведена 27 березня 2009 року в Києві Навчально-методичним центром "Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти вУкраїні" та Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України.

Метою проведення конференції було обговорення потреб у запровадженні інтерактивних навчальних методик для поліпшення підготовки випускників до сучасних потреб українського ринку праці, зокрема, формування у студентів практичних навичок, допомоги їх у створенні власного портфоліо під час навчального процесу, залучення до проектної командної роботи тощо.  Учасники конференції -  а їх було майже 100 - обмінялися досвідом використання різноманітних навчальних засобів для активізації навчального процесу й мотивації студентів до навчання.

Конференція проходила за підтримки Програми Матра КАП Посольства Королівства Нідерландів Україні, Української асоціації прямого продажу, компаній «Філіп Морріс Україна» та «Крафт Сушард Україна».

Маркетинг

(marketing)

Функція організації, яка включає сукупність процесів зі створення, просування і постачання споживчих цінностей на основі управління зв’язками із споживачами, внаслідок чого організація несе ризики та отримує вигоду.