Форум практичних маркетингових знань B2S (business to students)


11 лютого у Києві, Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, за підтримки ЗАТ «Крафт Фудз Україна» та провідних українських та міжнародних компаній провів перший Форум практичних маркетингових знань в рамках концепції B2S (business to students) – «Бізнес – студентам» - освітній захід, що зібрав 67 студентів, 44 викладачі та 15 представників бізнесу в конференц-залі МІМ-Київ.

forum_B2SУ рамках Форуму було виокремлено три основні тематичні блоки, що дали можливість зробити більш ефективним спілкування між бізнесом, студентами та їхніми керівниками. Модераторами секцій виступили Віктор Валєєв (віце-президент Українського національного комітету Міжнародної торгової палати), Олександра Афанасьєва (керівник служби корпоративних комунікацій НАСК «ОРАНТА») та Ганна Петрова (регіональний менеджер Інституту підприємництва Cisco в Україні). В першому блоці було представлено презентації історій успіху розробки та запуску нових продуктів та брендів, планування маркетингових акцій. В другій секції розглядалися окремі питання маркетингової практики. Заключна частина форуму була присвячена поєднанню університетських теорій з потребами сьогодення бізнесу – обговорювалися питання, пов’язані із раціоналізацією організації навчального процесу у ВНЗ та приведення навчальних курсів у відповідність до вимог сучасного бізнесу до випускників.

Своїм практичним досвідом, набутим у сфері маркетингу зі студентами ділились: Наталія Палій, бренд-менеджер категорії кави ЗАТ «Крафт-Фудз Україна», Ганна Якончук, менеджер з маркетингу категорії печива  ЗАТ «Крафт-Фудз Україна», Яна Шевченко, бренд-менеджер агрохолдингу «МРІЯ», Дмитро Роденко, директор Міжнародної Маркетингової Групи, Ангела Поддубна, директор рекламного агентства OKCG, Олександр Мельничук, керівник відділу маркетингу ТзОВ «Торговий Дім «Міст Експрес», Жан Смотрич, президент Маркетинг-клубу «MarketingJazzz», Віта Кравчук, керуючий партнер компаній SMM Group та CSN Ukraine, Олександр Юрчак, консультант з питань стратегічного маркетингу.

Такий ретельно підібраний склад спікерів Форуму дав змогу учасникам Форуму – студентам та викладачам українських ВНЗ - поспілкуватися на актуальні теми з експертами українського маркетингу та задати запитання, відповіді на які неможливо знайти у підручниках.
На завершення заходу модераторам та спікерам було урочисто вручені Подяки за сприяння у проведенні Форуму, а слухачам – сертифікати, що засвідчують участь у роботі Форуму.

Відгуки учасників


Я вперше відвідала форум і повернулася додому з величезною купою позитивних емоцій. Своїми враженнями я в перші ж два дні поділилася зі своїми одногрупниками, друзями. Було приємно послухати розумних компетентних людей, які змогли показати, як «працюються» теоретичні знання на практиці. Чесно сказати, я не очікувала, що аж настільки "круті" доповідачі погодяться передавати свій досвід нам, студентам.

 Ірина Волосінчук,
cтудентка Івано-Франківського інституту менеджменту
Тернопільського національного економічного університету


Дуже цікавими були презентації, що базуються на реальному практичному маркетинговому досвіді. Неочікуване завершення форуму у вигляді конкурсу-экспромта також дуже сподобалось. Думаем, что это надо продолжить.Сподіваємось, що наступного разу також привеземо студентів із нашого університету!  

С.М. Мельніков,
доцент кафедри економіки і маркетингу
Національного аерокосмічного університету ім. М.Жуковського
"Харківський авіаційний інститут"


У мене залишилися найкращі враження про форум, що відбувся. Особливо цінним є досвід практикуючих маркетологів, яким вони поділилися. На мій погляд, такі заходи є дуже актуальними як для викладачів, так і для студентів. 

І.М.Волкова, доцент кафедри ЗЕД підприємств
Житомирського національного агроекологічного університету


Насправді Форум дуже сподобався! Було цікаво слухати презентації. Вони допомогли нам краще зрозуміти, як на практиці відбувається процес маркетингового планування, а також отримати поради з приводу влаштування на роботу, які дуже актуальні в даний момент. Також приємно було отримати книги у подарунок наприкінці Форуму. Буду з нетерпінням чекати наступного Форуму, в якому обов'язково візьму участь!

Олександра Прищепа,
 студентка Національного гірничого університету


Ідея - сприяти посиленню практичної спрямованості викладання - заслуговує на добре слово подяки. Запрошення студентів до участі в стендовому поданні своїх тез - також корисно, вони набувають і такого досвіду.

Т.М. Литвиненко,
 доцент Київського національного університету імені Тараса Шевченка


Враження змістовну частину, методичний супровід та організаційне забезпечення Форуму є якнайкращими. Власними враженнями я одразу поділилася із колегами та студентами й отримала чимало запитань, що свідчать про зацікавленість щодо участі в подібних заходах. Отже, сподіваємося на плідне співробітництво у подальшому. Ми будемо радо брати участь у заходах подібного рівня із різноспрямованої тематики щодо проблем функціонування сучасного бізнес-середовища, тому заздалегідь вдячні за інформаційні повідомлення про майбутні заходи.

Н. І. Степаненко,
доцент кафедри ЗЕД підприємств Житомирського національного агроекологічного університету


Щиро рада була відвідати даний захід. Організація була здійснена на високому рівні, що дуже сподобалося. Цікаві виступи лекторів та добре спланована програма, дала можливість уважно слухати та нотувати цікаву інформацію протягом всієї конференції. Дякую, що взяли ініціативу в свої руки і почали проводити освітню програму для студентів "B2S"!!! Було б досить добре, якби такі заходи відбувалися частіше!!!

Тетяна Андрюшко,
студентка магістратури факультету аграрного менеджменту Національного університету біоресурсів і природокористування України


Дуже дякую за організацію такого чудового заходу. Все дуже сподобалось. Доповіді були на актуальні теми, що цікавили і студентів і викладачів. Доповідачі - всі освічені, цікаві люди-знавці своєї справи. Сподіваюсь зустрітися на наступному подібному заході. Бажаю натхнення у подальшій роботі.

А.С.Пасєка,
викладач кафедри менеджменту
Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького


Дуже дякуємо за надану можливість бути учасником Форуму. Такі заходи є дуже важливими як для студентів, так і для викладачів. Хотілося б і надалі відвідувати такі заходи. Приємним було те, що дотримувався регламент та були присутні майже всі доповідачі, оскільки часто відбуваються такі конференції, де задеклароване не відповідає дійсності.

Юлія Князик,
старший викладач Інституту підприємництва та перспективних технологій
Національного університету "Львівська політехніка"

Матеріали форуму


 

Фотографії з заходу fotoarhiv
Збірник тез Форуму zbirnyk_tez
Програма Форуму programa forumu
Пост-реліз 1-го Форуму Практичних марктеингових знань B2S (Business to Students)
word

Контакти Організаторів


З питань участі у форумі, будь-ласка, звертайтесь до Бобрицького Максима, менеджера з проектів CEUME
тел.: (044) 248 72 39, (044) 248 72 49
моб. (050) 355 95 10
ел.скринька: konkurs@ceume.org.ua

Логістичний провайдер

(thirdparty logistics provider)

Компанії, що виконують частину або весь комплекс логістичних завдань, який зазвичай виробники, постачальники і дистриб’ютори здійснюють самостійно.